Var är en man när man behöver den?

Kom hem rätt slut efter en rätt jäktig dag. Har stormöte i Köpenhamn nästa vecka och har miljoner med siffror och dokument att sätta samman till en presentation. Det är kul men när man precis har börjat känns det lite körigt och rörigt. Får väl se hur det ser ut på fredag eftermiddag. Faktiskt tur att killen har match i Jönköping på fredag kväll för då kan jag jobba över.

Nu är bilen fixad också. 2 lax mindre i kassan  men vad gör man inte för att få en fungerande bil som inte har hormonrubbningar. Hatar att inte kunna lita på att den startar när jag vill utan att känna magknip när termometern visar under nollan. Nu kan jag och killen köra fridfullt till Sälen nästa onsdag! :) Ett stort tack till killen och hans pappa för hjälpen!!!

Någonting som jag verkligen avskyr är hår blandat med klegg i ett avlopp. Sååå fruktansvärt äckligt (trots att det är i min egen dusch). Var finns en man när man behöver dem?? Tänkte duscha men det slutade med en totalrengöring av duschen. Stopp i avloppet och när man väl sätter sig på huk hittar man ju bara fler ställen som borde städas. Duschningen blev mao uppskjuten sisådär en timme, men nu är det rent och fint. Känner mig lite som hon som ställer sig som ett X i den gamla dubbade Ajax-reklamen.

Jaha, redan onsdag imorgon. Dagarna går faktiskt rätt fort. Händer inget roligt alls den här veckan, har inget planerat förutom tråk-tvättid på torsdag.

Har börjat prenumerera på SvD så nu ska jag nog gå genom den 2kg tunga tidningen som kom i söndags.

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag har tur David fixade avloppet under badkaret för ett tag sedan, hade gått flera veckor och tänkt göra det men usch och sedan vips så hade han gjort det.



Skönt att bilen har fixat sig nu.

2010-03-10 @ 09:36:52
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0