Oh yeah!

Hemma igen tråkigt nog. Skulle vilja stanna typ en vecka till. Har haft det supergrejt med en massa åkning. Lite varmt en av dagarna kanske, regnade tom och det är ju inte direkt härligt. MEN i lördags hade vi bästa bästa vädret. Några grader plus och strålande sol, kan det bli bättre plus att det var kvällsåkning. Inga vurpor för min del eller jo en men det var när jag stod still. Killen lyckades dock med typ två fast han tvärvägrar att erkänna det :) En vurpa i en lift och en tappad handske i sittliften, alltid inslag som borde vara med under en skidsemester.

Oh yeah, så snygg bild och det tackar jag killen för!
Ett bastubadande om dagen borde stå i lagen! Fy tusan va gött det är med en öl i handen efter en lååång dag i backen. Mycket god mat eftersom mina föräldrar var med och en del mysande med kissen. Det har helt enkelt varit en superhärlig semester och jag har dessutom ledigt idag eftersom jag inte fick helt ledigt i onsdags.

Började köra hem från Sälen vid halv elva och vi var hemma halv sju. En sisådär tre timmar senare än tänkt. Fy sjutton vilket väder och vilka köer. Rullade väl i snitt i 65km/h hela vägen ner. Många många avåkningar fick vi se och ett X antal stopp fick vi göra eftersom vindrutetorkarna samlade på sig is och geggade till vindrutan.

Trötta och lyckliga somnade vi redan halv elva igår kväll!

Ska nog bli lite slappande idag, uppdatera mig om jobbmailen och sedan en sväng med bilen någonstans innan killen slutar jobba. Alltså ärligt, när jag är ledig och inte har någon direkt att umgås med får jag myror i brallan.

Vad tusan gör man när man inte har något planerat och ingen att planera med?


Kommentarer
Postat av: Leiden

du kan alltid ringa mig jag kommer nog inte plugga förens till kvällen, imrogon blir det heldag idag halv ;)

2010-03-22 @ 11:31:52
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: emma

Ja visst är det så; när man väl är ledig så sitter man och bara glor! :)

2010-03-22 @ 17:22:16
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Angie-guitar hero

Man spelat gitarr förstås. Fast det gör man ju även när det är massa folk runt omkring, bara det att då låser man in sig på toan för att få vara ifred.

2010-03-22 @ 19:27:32
Postat av: Anonym

Jag älskar dem och ångrar ingenting. Varenda öre och varenda smärta har vart värd detta :)



Tack så mycket :)

Fan vilket fusk att få driva i backarna :)

2010-03-23 @ 19:59:14
Postat av: elli

å de va ju jag ;)

2010-03-23 @ 19:59:30
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0