Någon som saknar ett par glasögon?

Jag har hittat ett par Ray Ban glasögon i min bil och jag har inte den blekaste vems det är. Förstår faktiskt inte var det kommer ifrån eller när de kom dit. Någon som känner till dem?


Annars så är läget braaa. Det är ju fredag imorgon och jag ska hem till Västerås till killen! Har inget planerat förutom en uppfräschning av håret på lördag - dags att klippa mig. Undrar vad vi ska göra resten av helgen, hmm?!

Curlingen igår med jobbet var riktigt segt men stundvis rätt kul. Jag blev utnämnd till kapten i laget vilket gjorde att jag i varje omgång fick lägga de två sista stenarna, vilket är de absolut svåraste men jag hade två riktigt duktiga lagkamrater. Vi vann varje omgång, snyggt jobbat men curling va inget för mig. Nu vet jag iaf hur reglerna är och det kanske kommer intressera mig något mer för att titta på det på TV. Jag gjorde iaf dagens enda och bästa vurpa. Man har ju en sula på höger fot när man spelar och den ska man ta av när man inte ska åka på den. Jag tyckte ju då att inte det behövdes men det fick jag betala dyrt. Efter att ha spelat i 45min står jag still på banan och väntar på att andra laget skulle köra iväg en sten och vups! så ligger jag på rygg. Förstår fortfarande inte vad jag gjorde men jag skrattade så jag höll på att dö, och det gjorde resten av banans spelare också. Skönt att man kan bjuda på sig själv ibland :)

Nu måste jag packa och bestämma mig om jag ska med på Lady Gaga den 7 maj. Beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja självklart!! :) tror jag måste införskaffa mig en sådan jag med; så bra att ha om bilen är död!



kram!

2010-03-04 @ 21:57:38
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0