Inne i matchen igen

Tillbaka till jobbet då igen. Var riktigt pigg imorse när jag vaknade tio över sex och såg att det var ljust ute. Grrrrymt, snart är det vår och sommar! Dock så snöade det ju för fullt. Som jag har sagt tidigare så får det gärna sluta snöa nu, för nu har jag varit i Sälen och vill bara ha vår. Jag har ju köpt vårjacka som jag vill använda!

Jag är så lättad och glad över att bilen fungerar som den ska nu. Startar och brummar på riktigt bra, gäller bara att se till att inte hamna i ett förbaskat hål igen (för det finns mååånga).

Shoppade lite ramar igår så nu tänkte jag pimpa lägenheten lite, det behövs verkligen. Fast jag fick reda på något kul idag så nu kommer jag nog inte behöva bo själv här så länge till :) Catrin, den enda som jag hade här i stan, har flyttat till Sthlm så nu är det riktigt ensamt. Usch o blä! Helgerna framöver är ändå inbokade med roligheter och veckorna är fulla med jobb och träning så jag har ju att göra i vilket fall som.

Här kommer lite bilder från Sälen:
 
Mycket coola var vi ;)
 
Och nice väder hade vi (iaf på lördagen!).

Och föräldrarna var med i smeten!

Kommentarer
Postat av: Leiden

ser toppen ut på bilderna. Tack för promenaden och lunchen var behövligt.



Nervös inför tentan, har övat en hel del vissa saker är lättare än andra, hoppas på en typ av tenta för då kommer jag klara det. Annars blir det att ladda om för omtenta 29 april. SKA klara den denna termin det är målet.

2010-03-24 @ 10:21:58
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0