Hotellboende, ja må jag säga!

Jahapp, då sitter jag här efter en lååång dag i Köpenhamn. Flyget gick kl 6 imorse men jag har faktiskt varit förvånansvärt pigg hela dagen. Härligt senvinter/vårväder var det imorse. Vaknade sisådär 5min innan landning i Köpenhamn med den varma solen i ögonen. Såg hela långa Öresundsbron, det var faktiskt riktigt mäktigt. Vackert var det minsann; en lång bor i soluppgång över ett stilla svallande hav. Fint fint!

Mötet började kl 9 och sedan höll vi igång till halv sex, och då var jag lagom mör i huvudet. Dagen har innehållit mycket intressant må jag säga. Jag har lärt mig en hel del asiatisk mat på de andra nordiska marknaderna. Jag tyckte det var knepigt att försöka lära mig det svenska systemet men gudars, varför fungerar inte varje marknad på samma sätt? Jag har faktiskt dragit in min första samarbetspartner och det samarbetet kommer bli så grymt BRA! :D Men än får ni inte se det. Ni kan ju hålla utkik i butikerna i augusti!

Har nu ätit en mycket god middag på "Blue Elephant", en thailändsk restaurang för de som inte visste. Tog lite scampi till förrätt och sedan blev det thailändska ribs, snacka om att jag är mätt nu. Ska ta mig en dusch och försöka ladda om inför morgondagen. Frukost vankas kvart i sju och sedan är det möte hela långa dagen från kvart i åtta. Hade tänkt att jag skulle jobba lite nu innan jag somnar men jag orkar nog inte. Är helt slut i ögonen och huvudet börjar lite smått värka, ingen bra idé med andra ord! 

Godnat og ha søde drøm ønske en træt pige i København!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! jag kunde liksom nästan allt utantill, så jag kunde fokusera på uttal och sånt! ;)



hoppas du haft det bra idag!

2010-03-16 @ 18:24:04
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0