Hoffmaestro & Chraa

Naaa nanannananaanaaaaaa nananananana naaaaaaaaaaaa!!!

Herregud dessa gubbar är ju bara för sköna. Jag skrattade, sjöng, dansade och log konstant i två timmar. Vilken SHOW! Det liksom spritter i benen fortfarande. Vilket håll igång, förstår nu hur de kan vara så smala. Jag är grymt imponerad! Detta börjar likna en generalisering från min sida, alltså att ju mindre man betalar (dock fortfarande en riktigt anordnad konsert) desto bättre och mer levererar bandet eller artisten!




Grymt, jag kommer somna med ett leende på läpparna! Plus att det bara är en halv dag kvar av jobb innan det är ledigt i heeela fyra dagar. Jippie!!!

Det är tur att det finns kompisar och kollegor här i världen som är så förbaskat värda att dela sådana här upplevelser med!

Kommentarer
Postat av: Leiden

min syster gillar dem. De gör väll ledmotivet till filmen Stockholm Boogie har jag för mig hon sa. Jo de kanske kommer till lite ägg får hoppas på det.

2010-03-31 @ 23:24:40
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Detsamma!! Vi har haft det jättebra, hoppas ni också haft det!



Fika i morgon låter jättebra!



kram!

2010-04-04 @ 11:13:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tänkte gymma på förmiddagen, så det blir perfekt att ses nån gång efter det! Ska vi ses på stan?

2010-04-04 @ 20:26:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0