Dagens

Härligt väder idag igen och vi hade inga planer what so ever, så himla skönt! Jag har börjat prenumerera på SvD på söndagar så den damp ner i brevinkastet imorse. Riktigt mysigt att sitta och läsa tidningen på morgonen och lösa korsord.

Vi gjorde oss i ordning i alla fall och tog en promenad. Vädret tillät tom att använda converse och skinnjacka, lite på gränsen till för kallt men det fungerade om man rörde sig hela tiden. Vi tog en sväng ner på stan för att inhandla fleecetröja till killen inför Sälenresan.

(Förresten så kommer jag nog få skäll för att jag la upp den här, men äh ;)
Hann även kika förbi Akademibokhandeln där jag hittade två böcker som jag skulle vilja ha. Har fått Photoshop CS4 genom jobbet och vill så himla gärna lära mig det så nu börjar jag allvarligt fundera på att köpa någon bra bok med lite grundläggande fix och trix.
 
De kostar lite, typ 300kr/st, men det vore grejt att ha någon av dem.

Nu måste jag nog packa det sista inför morgondagen. Flyget lyfter 06.05 mot Köpenhamn så taxin är bokad till 05.15, vilket betyder en TIDIG morgon. Man kan ju gärna inte sova på planet. Det är sådant där litet propellerplan som dånar något enormt, men någon minut kanske går om jag är riktigt trött. Sedan är det 2,5 dag med möten hela dagarna och sedan vidare mot Arlanda och tåget till Borlänge för lite välförtjänt semester. Önskar jag kan spola fram de kommande 2,5 dagarna så att det är onsdag.

Kanske hinner blogga något från Köpenhamn, får se. Kan ju bli så att jag är så slut varje kväll så att sängen är mer lockande.

Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! :) läskigt att sitta med bara läraren!



Vuxenpoäng till dig - söndags-SvD och korsord! ;)



Hoppas det går bra i Köpenhamn!

kram!



2010-03-14 @ 21:42:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag har en CS3 (nästan exakt lika) bok hemma som du kan få låna om du vill. Men bäst är egentligen att vill man lära sig något speciellt så googlar eller youtubar man fram hur man gör det...

2010-03-14 @ 22:54:52
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0