Bara en vecka kvar

Jag längtar så att jag håller på att bli tokig. Har så mycket på jobbet så de korta stunder jag hinner tänka längtar jag något enormt efter killen och fjällenresan. Det kommer bli så förbaskat mysigt! Såg att det var en minusgrad och sol idag, låter ju inte helt fel. Får hoppas på att vädret håller i sig till nästa vecka. Onsdagen som jag skulle vara ledig nästa vecka rök åt att jobba istället så jag funderar stenhårt på att vara ledig måndagen efter så slipper vi stressa hem från Sälen. Åhhhh längtar!

Här ligger mamma o pappas stuga, precis vid backen - superduper!

Visade sig visst att det var tvättid idag istället men det gjorde ju inte så mycket för då hinner jag träna body pump imorgon. På onsdagar är det ändå inga bra pass. Kom dock hem 1,5h för sent från jobbet som jag loosade på tvättiden så jag får snällt gå ner imorgon bitti och ta hand om handdukar och lakan som hänger på tork. Tvättiden är mellan 17-21 och kl 21 låses portarna och eftersom jag har tvättstugan i porten bredvid kan jag inte komma åt tvätten efter kl 21. Lagom surt sådär!

Hmmm, det får nog blir TV-tittande och sedan hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

en tripp till sälen skulle jag inte säga nej till :D

2010-03-12 @ 19:03:46
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0