Anvisningar

Hur mycket regler och förhållningssätt man än får så är det baske mig inte lätt att göra rätt ändå, trots att man följer dem till punkt och pricka. Man gör precis som man har blivit tillsagd men ändå krånglar det till sig. Vet inte hur många gånger jag har varit med om det. MEN idag lyckades jag riktigt bra, för en gångs skull. Gjorde precis som ledaren sa och försökte andas och flytta varje syreatom till muskeln där det gjorde ont och visst gjorde det susen. Jobbigt var det men jag klarade det, får väl se om jag tar mig ur sängen imorgonbitti.

Haft en riktigt kul helg. Först middag med våra päron i fredags med god mat och en massa skratt. I lördags mådde inte riktigt min plånbok bra efter dagens aktiviteter men jag mådde bra så den fick stå ut. God sushi med tjejerna och sedan fira Madde och Lars som hade förlovat sig. Trevligt och kul att träffa alla. Det är ju inte alltid så lätt att hinna med att träffa alla, vi har ju så olika kalendrar nu förtiden. Sedan bar det av till Mia för födelsedagsfest. Kul jul var det och en del vin blev det pimplat. BMB där efteråt kan ju sticka till varmare trakter, SJUKT dåligt!!! Västerås uteställen blir bara sämre och sämre, eller är det jag som bara blir äldre och äldre? ;) Äh, jag lever livet och har inte en tanke på att ändra på det för tillfället.

Zandra, Millan och jag

Angie och killen min, stiliga må jag säga

Det förlovade paret
Skönt med kortvecka måste jag säga. Halvdag på torsdag gör ju att det bara är 2,5 dag kvar av den här veckan. GRYMT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! ;) kommer du hem nåt i påsk? (Det antar jag att du gör förresten?!)



kram!

2010-03-30 @ 16:21:37
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0