Allt emot mig

Det känns lite så idag, trots det superhärliga vädret. Lämnade bilen i Västerås i morse, killen har vårdnaden över den den här veckan och fram tills att vi sticker till Sälen. Det är inte långt kvar nu. Nästa onsdag (trots MASSOR med uppkommande hinder) bär det av. Vill och ska inte prata om det senaste som kommit upp. Men hinder finns ju för att förintas eller vad man säger.

Helgen har varit rätt tumultartad men stundvis helt super. Mycket konstigt blev det men det ordnade upp sig och tur är ju det annars skulle jag vara i spillror idag. Nejdå så illa är det inte. Solen skiner och jag känner liksom att det finns hopp om livet. Längtar riktigt mycket efter att stå i backen med solen i ögonen, dra ner goggles och känna hur snön frasar under brädan. Sååååå härligt!!!

Jag trotsade faktiskt det kalla vädret och köpte mig en vårjacka i lördags. Det lär ju dröja innan jag kan använda den men nu finns den i min garderob iaf. Tänkte visa vilken det var men den finns tydligen inte på H&Ms hemsida och jag lämnade jackan hos killen.

Nej nu ska jag läsa lite tidning och lacka naglarna!

Kommentarer
Postat av: Jugo

precis, inte i din garderob, utan hänger i en påse på min dörr...jackan alltså.

2010-03-08 @ 22:49:09
URL: http://alenjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0