"The sun is shining"

Ännu en dag har gått och jag kommer allt närmre helgen och ledighet. Går halvdag på torsdag och jag hoppas innerligt att jag kan hålla det eftersom vi kanske ska till Kvicksund och grilla på eftermiddagen. Meeen det finns ju en del att göra på jobbet också, hoppas hoppas!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Händer inga mäktiga saker här. Solen skiner och det är riktigt skönt ute men jag såg att typ hela Sverige hade det så, ingen nyhet med andra ord.

Killen och jag tog en sväng på stan när jag kom från jobbet. Slutade med ett par nya jeans till killen och ett par svarta shorts till mig. Köpte ett par svarta förra året men de sitter som säckar i år, så det fick bli nya modellen snyggare dessutom. Hade mer pengar kvar den här månaden än vad jag trott så jag kunde tom spara en summa till Kroatienresan. Kan behövas eftersom vi har planerat att göra några utflykter medan vi är där.

En ny mobil har landat i den här lägenheten nu så helt plötsligt har fotbollen blivit betydligt ointressantare. TVn är inte ens på, vilket den brukar vara så här dags. Killen har gått från stenåldersmobil till den senaste high tech mackapären, snacka om att det kommer att ta ett tag innan han lär sig hur den fungerar. Han kan t ex knappt ens ringa på min vanliga telefon. Får väl se hur mycket uppmärksamhet jag kommer att få de närmsta dagarna :)

Nu blir det firre och potatissallad med edamamebönor (så förbaskat goda)!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



har en liten fundering, Muksu-produkterna, säljs de i speciella "affärskedjor" eller är det liksom upp till varje butik om man vill sälja dem eller inte? Förstår du hur jag menar?



Hoppas allt är bra!



Kram

2010-06-23 @ 22:23:37
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0