Sent

Har inte direkt orkat blogga idag förrän nu. Kände att jag kanske skulle skriva en liiten uppdatering om dagen. Syrran är fortfarande här, hon sticker till England imorgon. Har känts grymt roligt att ha någon att komma hem till efter jobbet. Har verkligen saknat det märker jag nu. När jag hela tiden varit själv förut har jag liksom inte reflekterat över det.

Dagens möte gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Var inte hundra förberedd (tyckte jag) men det gick galant ändå. Att vara förberedd för en presentation när man pluggade jämfört med nu är en helt annan sak. Den här känslan över att jag inte kan ha gjort det bättre och att man är påläst infinner sig liksom inte helt hundra nu när man jobbar. Presentationerna i jobbet går ju mer ut på att dra lite siffror, diskutera och sedan visa lite mer info och sedan diskutera. Med det sagt, känner jag mig inte alls förberedd inför morgondagens leverantörsmöte heller men det ordnar sig nog. Jag har iaf strykt blusen! :)

Imorgon är tanken att killen kommer också! Wiihoooo, jag är inte ensam längre!

Kommentarer
Postat av: Leiden

att vara ensam är inte skoj.



Ja vi får planera något nu. Mamma sa att så länge det finns hjärterum finns det stjärterum. Hon sa att i värsta fall får någon ta med sig tält och sova i (jag sa att det ställer nog killarna upp på ;) )

2010-06-09 @ 08:50:27
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

14 blir toppen! Ses utanför!



kram!

2010-06-09 @ 15:07:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0