Presenter


Så här ser lite av det jag fick på födelsedagen ut. Jag är riktigt glad och nöjd över allt. Jag fick lite underkläder också men jag tycker att det är något privat. Jag har inte lust att visa upp vad jag går runt med under kläderna, isf skulle jag ju gå utan kläder. Känns lite väl att visa dessa på dessutom. Nej, underkläder visar jag bara för speciellt utvalda.

Annars har dagen varit lugn ändå fram till typ de två sista timmarna på jobbet, då satte stressen in. Massa med telefonsamtal och spring hit och dit. Ska försöka lösa det imorgon så att inga frågetecken kvarstår.

Gick en sväng på stan efter jobbet eftersom jag visste att MQ hade startat sin rea. Råkade få hem en klänning som jag tror var nedsatt till halva priset (tittade inte så noga). En härlig vit kort klänning men knyte i midjan, perfekt för semestern i Kroatien. Längtar asmycket nu!

Kanske ska joina killen i soffan framför fotboll nu. Sooooo loooong!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag orkade aldrig ta mig ner till stan idag så blev lite internet shopping för min del, två klänningar/tunnikor från H&M är påväg hem till mig..



För övrigt blir vi hundlösa till helgen, Davids mamma kände sig ensam och ville ha vårdnaden för honom.

2010-06-16 @ 23:09:33
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

vet dock inte när vi kommer jag tyckte att de var en bra tid att komma runt 14.30 men David vill även sitta och se när alla anländer till kyrkan för att han ska spana efter sin lillebror men efter ett samtal idag så har han blivit förflyttad och ska inte längre stå utanför kyrkan, de behövde 120 och de var 127 så de 7 som stod sist och var längst (hans bror) blev förflyttade och ska stå någon annanstans. Jag fattade noll men det är tydligen väldans panik där borta och de ändrar sig hela tiden vart folk ska stå och inte stå.

2010-06-16 @ 23:45:53
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0