Midsommar 2010

Är tillbaka i Norrpan för att jobba sista veckan innan semester. Märktes redan idag att det börjar droppa av folk. Vi var två på marknadsavdelningen vilken i vanliga fall brukar bestå av 8-9 pers. Tiden gick lika fort för det. Så skönt, snart är det fredag och trippen mot Helsingborg.

Midsommar och helgen har varit kanon. Har haft riktigt bra väder, dock så kunde ju inte vädergudarna låta oss ha helt torrt på midsommar så det blev några stänk ändå. Men men, man börjar ju bli van vid det här laget. Midsommar var iaf helt super! Resa upp till Öregrund i en röd stilig 9-sits van/buss, fylld med tre midsommarsugna par. Fyra av oss hade varit med förra året men i år hade vi lite tillskott, och inte blev det tråkigare för det heller :)

Hundräddning, sill o potatis, snaps, snapsvisor, bindning av blomsterkransar, lekar, grillning, (lite) alkohol, brottning, avgasrörshundar, blomkrig, solande, glassätande, promenad och en massa skratt. Helt enkelt superhärlig midsommar i glada vänners sällskap! Så här kommer lite bilder:

Lilla Ace var med på noterna.

Promenad i Öregrund.

Jag och killen vid vattnet i Öregrund.

Värdinnorna, Mia och hennes mamma.

David glassar.

Den enda stång vi såg, och det blev dagen efter.

Härliga Öregrund.

Jag och Madde på promenad i Öregrund.

Nu blir det väl ännu mer fotboll. Helt galet hur mycket fotboll som visas i den här lägenheten. Jag vet att jag tidigare sa att det var lugnt med mycket fotboll men jag börjar nog komma till en gräns nu. Jag är så fruktansvärt trött på det nu! I lagom mängder funkar allt, men nu är bägaren överfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0