English

Har haft möte hela långa dagen. Våra gäster kom tom 40min tidigare än tänkt så jag hade varken hunnit att ta fram fika, städat undan sedan igår, bytt till pumps eller installerat datorn till bildskärmen. Blev lite konstigt när jag inte hade träffat en av dem, men de var så trevliga så tillslut så ordnade allt sig. Har snackat engelska hela dagen. Har saknat det. Alltid kul att få använda sina språkkunskaper, sen är det rätt härligt att lyssna på brittisk engelska. Jag vet att många kanske inte håller med. Det gjorde inte jag heller för några år sedan men nu är det så mysigt.

Det har varit två långa dagar med koncentrationen på maximum. Hämtade killen vid stationen efter affärsmiddagen idag. Vi gick till Bishops' arms och tog en öl och då slog tröttheten till. Sitter här nu och känner mig totalt seg med ögonen på halvstång. Längtar även till en större säng för nu ska vi trängas i en 105cm bred säng, inte mycket att röra sig på. Får se hur pigg jag är imorgon.

Nu ska det stängas ner och hoppas i säng! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag gillar brittisk engelska... Jobbigt att de kom för tidigt, du skulle skickat iväg dem på en promenad.

2010-06-10 @ 09:58:05
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0