Croatie, on vient bientôt!

Jajamen, nu är sista summan betalad för sommarens resa. Wihoooo! Det kommer bli så fruktansvärt bra. Sommar, sol och killen vid min sida. Det kan inte bli bättre! Jag längtar som en idiot. Har ju aldrig varit där, inte ens i närheten. Vi åkte aldrig på några charterresor när jag var liten. Vi hade ju sommarstuga i Halmstad, vilket för övrigt är Sveriges bästa sommarstad! Jag har iofs varit två gånger i Turkiet men det kan nog inte riktigt mäta sig med det här. Sen har jag ju en personal guide med mig som kan språket. Lucky me!

Snodde en bild från nätet men snart så kommer mina egna. Det här ser ju inte alltför dumt ut :)

Här rullar fotboll för fullt. Fotboll både morgon och kväll. Varenda match ska ses. Fick höra att för några år sedan såg killen alla 64 matcher (eller hur många det nu är) i VM-slutspelet. Han ska vara riktigt glad och nöjd att han FÅR se alla. Jag skulle ju lätt kunna sätta emot men jag orkar faktiskt inte. Jag har alltid gillat sport och tittat på sportspegeln och sporten typ varje dag. Har sett en hel del matcher i mitt liv, så det funkar helt enkelt. Kan tänka mig att det är många andra tjejer som tycker att det är rätt segt att killarna tittar på fotbollen.

Vi tog ett varv i 5,5km-spåret efter jobbet. Jag körde body pump igår så mina ben är som stenar idag så det fick bli gång 3km och springning 2,5km. Känner mig riktigt nöjd ändå. Är helt slut i kroppen. Sov tom några minuter innan vi stack ut idag. Måste försöka komma i säng i ordentlig tid idag, punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror jag har den flaskan! ;) Cordosyl el ngt heter det! Tandvärken tilltar alltid till kvällen, fy fasen!



Hehe, här rullar fotbollen också dygnet runt. Själv så visste jag knappt att det börjat, så insatt är jag! :P

2010-06-15 @ 21:59:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag har väll turen att David inte gillar sport så behöver inte konurrera där . Tror jag är mer intresserad än vad han är.

2010-06-15 @ 22:32:25
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

tror du inte att jag lyckades smutsa ner den de första jag gjorde? Men men sånt är väll livet antar jag...

2010-06-16 @ 16:17:31
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

fick bort den på en gång körde med yes, vim, tvättmedel lite diverse tvålar som säkert skadar tröjan men wtf den är ren nu i alla fall

2010-06-16 @ 16:25:26
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0