Besök

Har nu fått dubbelt besök. Killen kom som sagt var igår vid halv åtta så vi drog ner på stan för lite middag. Vi hamnade på "Bishops arms", alltid lika trevligt. Undrar om man kan skaffa stammiskort där som gäller i fler städer?:) Jag tog deras hamburgare och killen maträtten med det äckliga namnet "friterad korg". Såg inte ut att vara något för mig, men han gillade det. Tog varsina två öl och njöt av sommarkänslan plus att vi kanske firade lite att det är vi två dag ut och dag in from nu.

Angie kom idag under eftermiddagen när jag jobbade. Var så trevligt att komma hem till en lägenhet som var full med underbara människor. För en gångs skull längtade jag hem. Var ändå tvungen att typ jobba över 1,5h idag igen, suck!

Jag och Angie gick en kortis på stan för att sedan gå och handla. Lagade (inte för att skryta) supergod kyckling i sataysås och ris. Mums! Nu snart blir det glass med chokladsås. Angie och killen sitter och klinkar på gitarren och försöker lära varandra låtar. Mysigt, jag njuter av sällskapet.

Slutskrivet för idag! Tjollavippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0