3 veckor

Nu har en ny vardag börjat ta form och jag är verkligen lycklig över hur den har artat sig. Killen är här hela dagarna. Vi ses varje dag. Sover tillsammans. Vaknar tillsammans. Äter alla middagar tillsammans. Kollar på TV tillsammans. Storhandlar tillsammans (vilket för övrigt var den allra första gången idag). Helt underbart! Drygt ett år på distans är över, FINITO!

Vetikatten vad han gör om dagarna men han är hemma här när jag kommer hem. Glad att se mig när jag kommer in genom dörren efter att ha vridit om nyckeln. Jag njuuuter!

På jobbet har tempot gått ner en aning, iaf för mig. Kunde faktiskt gå hem i normal tid idag och har tänkt att göra det resten av veckan också.

Imorgon ska vi betala resan till Hvar, Kroatien. Den är ju bokad och handpenningen är inbetalad så nu återstår resten. Vi åker om en månad och 3 dagar. Kommer att bli superduper!

Ulle kommer hit ikväll efter hennes tripp till England. Får se om jag kan få en dragning om hur läget har varit där borta eller om jag måste muta henne på något vis. Killen köpte choklad idag så det kanske kommer att funka? Hon sticker till Vässan imorgon och sen har jag nog ingen aning om vad resten av veckan har att erbjuda. Besök till helgen kanske, om det blir av kommer det att bli skitkul. Får la' se :)

Fikade med Emma igår. Alltid skitkul att ses. Hinner knappt se varandra förren snacket är igång och sen går det knappt att sluta. Fick ett mycket uppskattat presentkort på Lagerhaus av henne och hennes kille. Passar perfekt för vi har ju en del att komplettera i lägenheten. Tack Emma!

Nu ska jag umgås med killen!

Jag på min födelsedag. Fick mina favoritblommor av mor o far, ljust ljusrosa liljor!

Kommentarer
Postat av: Leiden

vi planerar nog att komma på lördag och stanna till söndag om det går för sig, siktar nog in oss på att ta ett tåg så vi är framme till 14.26 i norrköping.



Jag har dock två töntiga krav, 15.35 på lördag måste vi ALLA sitta bänkade framför tv'n och se bröllopet.



Sen på söndagen vill jag besöka monki. ;P

2010-06-14 @ 21:57:16
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

tror vigseln var mellan 15.35-16.25 och sen är det kortege genom stockholm efter de inte så intressant kanske.



jag känner att man kanske ska va lite svensk och se själva vigseln åtminståne.. så lite tårta och kaffe framför vigseln på lördag. ;P Pensionärs underhållning men vi är väll inte långt där ifrån?! haha

2010-06-14 @ 22:42:07
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, fler som gillar Monki här ser jag! :) tack själv för sist! känns som om man skulle kunna prata typ en vecka i sträck!



kram!

2010-06-15 @ 20:42:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0