Shit bananas!

Herregud vilken kväll! Jag har inte kommit tillbaka till livet förrän nu typ. Vaknade halv två idag och var fortfarande lite onykter. Inget vidare helt enkelt men fruktansvärt grym kväll igår! Tack Madde och Lars för trevligt party och Mia och David för sällskapet. Killen är med där i smeten också :)

Hade en väldigt mysig grillning i Kvicksund igår också. Killens och min familj träffades i sommarvärmen. Vi satt och flåsade mest hela tiden. Så sjukt varmt var det! Jag, Ulle och Lea tog ett dopp till slut för att överleva kvällen. Det var så skönt i vattnet. Har inte badat i Mälaren sedan förra året och vattnet var betydligt varmare än i havet när vi var i Danmark förra lördagen. Så kul att våra familjer kommer så bra överens!

Om en vecka är vi i Kroatien också. Känns ju just nu som att det är lika varmt i Sverige, men det kommer att bli grymt! Få bada i äkta kristallklart vatten och känna utomlandslukt, me like!

Har inte kollat vädret för morgondagen men blir det lika varmt som idag så måste vi åka och bada någonstans, frågan är bara var.

Nu blir det fotbollsfinal och sedan sängen. Ska tvätta imorrn bitti plus att jag nog måste vila upp mig lite efter igår :D

Kommentarer
Postat av: Leiden

Varmt varmt varmt på tisdag måste det badas!

2010-07-11 @ 21:46:00
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

ska vi satsa på att börja tidigt imorgon? Vill du åka någonstans eller ska vi vara hos dina päron? Jag tyckte de var trevligt.. öppen för förslag, tråkigt att den här staden inte har några roliga vattenrutchebanor för de hade varit skoj.

2010-07-12 @ 12:57:18
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0