I'm back!


Vi kom hem i lördags från världens bästa semestervecka i Kroatien, mer specifikt på ön Hvar. Jag tror aldrig jag har haft en sådan skön och avslappnad vecka. Vi struntade i allt; klocka, mobil, internet, TV och radio. Varför ta med allt det där om man ska ha SEMESTER??? Nej, inget sånt. Hela veckan har varit fantastisk. Lugn och ro, strosande runt i Hvar, sol och bad, utflykter till Bol, badande i grottor, åkande av båt, lite shoppande... OCH bara kramat varandra och njutit av varandras sällskap. Galet kär är vad jag är!

Det är ju inte alls så att man längtar tillbaka! Efter två dagar i det här tragiska svenska vädret börjar jag bli lite rädd för att min solbränna inte riktigt kommer att hålla så länge :(

På tal om något heeelt annat så hade det här ramlat in genom brevinkastet.

Ska man gå på sånt här? Det är ju 2 månader kvar innan festen men för sjutton, jag kan inte bestämma mig om jag vill träffa alla jag har gått i samma klass som. Jag har ju liksom kontakt med de jag vill ha kontakt med från högstadiet. Får ta mig en funderare, men helt klart är att om jag går så får fasenimej killen och gänget komma efteråt eftersom festen ska vara på BMB.

En jobbdag kvar den här veckan, sen är det semester igen! Supergott!

Kommentarer
Postat av: Angie

Lisa! Jag utmanar dig att göra musiktestet och låtlistan som jag har gjort. De finns på min blogg så kolla där och gör din egen. Yey, vad roligt!

2010-07-28 @ 22:35:43
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Angie

Lisa! Du måste göra de två musiktesten jag har gjort. De finns på min blogg.

2010-07-28 @ 23:11:00
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Angie - igen

en kommentar för varje öga-logiskt

2010-07-28 @ 23:11:44
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0