Sprinkle when you tinkle

Ujujuj, vilken vecka. Helt galet mycket att göra. Stack ju till Köpenhamn i tisdagsmorse vid kl. 05.15, kändes rätt segt. Långt möte och en massa dötid i Köpenhamn för att åka hem kl 22.15. Jag satte foten innanför dörren tio i tolv på kvällen och höll på att somna i duschen. Var helt slut. Det är inte optimalt att ha en sådan dag med ett så pass viktigt möte, men vad ska man göra. Bara att leva med det.

Igår blev det inte heller något skrivet. Lång dag på jobbet och sedan middag med några jobbarkompisar på stan. Vår alldeles egna kock ska gå på pappaledighet och ska vara borta i 3 månader så vi hade lite hejdå-middag med honom. Kommer bli tomt på jobbet, han har liksom varit min mentor. Har frågat honom om allt, och då menar jag verkligen ALLT! Hur ska jag klara mig nu då med allt knas som hela tiden kommer upp (?). Fast jag har faktiskt bett honom att vara min alldeles egna kundtjänst, och det ville han ställa upp på :) Utan honom skulle jag aldrig ha lärt mig så mycket som jag har på den här korta tiden.

Samma budskap på toaletten på Puben vi åt på igår, som vi hade hemma när jag var liten.
Idag har det varit världens bergochdalbana på jobbet. Ena stunden coollugnt och den andra helt kaotiskt. Men jag överlevde och det är ju huvudsaken.

Tänkte att jag skulle kolla ikapp de två PH-avsnitten jag missade igår men internet håller bara på att buffrar hela tiden. Grymt segt att titta då, så det får väl bli efter body pumpen istället. Tvättstugan kallar och imorgon är det Västerås som gäller. Har inte varit hemma nu på typ 4 veckor, ska bli skönt att komma hem lite. Någon kanske tom vill umgås lite med mig på lördag vi typ halv två? 

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag arbetar mellan 15-22.05 på lördag så jag kan nog inte ställa upp som sällskap. Hade annars varit skoj med ett litet möte.

2010-01-28 @ 20:15:53
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0