Om jag vill...

Nu är det så här va, att jag gärna vill ha något. Rätt desperat skulle man kunna säga, och jag har verkligen försökt att få det hela dagen utan att lyckas. Jag har tänkt på det extremt mycket och önskat att det skulle komma, men inte det heller. Så typiskt! Jag ville och ville och ville och ville, men inget hände. Jag har alltid hört att om man vill något tillräckligt mycket så går det. Slutsatsen av det hela blir ju rätt simpelt; att jag inte ville det tillräckligt. Men när är "enough enough"?

Just den sista frasen har jag ägnat ett antal tankar till idag. När räcker det:
 - med längtan efter killen?
 - med önskan efter en hyffsad säker plan inför framtiden?
 - med förhoppning om att få behålla jobbet?

Eftersom jag inte vet så får jag vänta och se, det lär väl visa sig när jag har velat det tillräckligt!

Men imorgon är det iaf slut på längtan efter killen. Jajemen, imorgon blir det lyxmiddag hemma. Vinkokta musslor med mumsig efterrätt. Sedan är det bio som gäller, vi ska se "Snabba Cash". Jag hoppas filmen är bra, boken var det iaf. Får la se!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lite fusk kanske ;) men har lite komp att ta ut; satt på ett möte med föräldrar som drog ut 1½ h på tiden bl.a förra veckan..

2010-01-14 @ 21:44:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

eller du kanske menade massagen?? haha

2010-01-14 @ 21:44:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

:) Katta jobbar på Kristiansborgsbadet.. blev lite paff när hon dök upp i lördags hos en av syrrans kompisar. kände ju igen henne direkt..!

2010-01-18 @ 18:03:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0