Lite knas

Känns inte som om jag har koll på nånting just nu. Hinner ju aldrig riktigt komma in i jobbet och inse vad exakt jag behöver göra. Jobba 1,5 dag efter 11 dagars ledig och sedan vara ledig 1,5 dag och sedan jobba två. De gör det inte lätt för huvudet att hänga med, men jag ska inte klaga. Alltid lika skönt att vara ledig. Lär ju komma in i rutinerna nästa vecka. Har sjukt många deadlines som måste fixas, usch orkar inte tänka på det nu.

Gårdagen spenderades ute på Ingelsta shopping, som det så fint heter. Hittade lite läppglans, varav ett var med plump-effekt. Känns asmysko att ha det på läpparna, det liksom bränner och sticker. Är det verkligen vänligt mot läpparna? Blev även en fin vår/sommar scarf. Skorna jag vill ha från Scorett fanns såklart inte i min storlek, vad hade jag förväntat mig? Bad mamma köpa dem i Vås idag men de fanns inte där heller. Visade sig tillslut att de fanns på Tunapark så nu ska de förhoppningsvis följa med hem på lördag. Hittade även ett par skitsnygga skidglasögon som faktiskt passar med min hjälm och sitter bra över näsan. Kostar 500kr, men de kan man ju i flera år. Alltså blir inte årskostnaden så hög :)


Skitsnygga Cébé med silverglas (syns dock rätt dåligt på bilden).
Imorgon bär det av till Vås igen. Lugn fredag men sedan är det mysig lunch med tjejerna på lördag och 25-årskalas på kvällen. Kul kul!
Måste packa pronto!


Kommentarer
Postat av: Emma

shit, jag behöver typ hjälp med allt.. 1 vecka till omtentan insåg jag idag.. :S

2010-01-07 @ 21:36:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

Party! Imorgon ska det skrivas Davidaligy eller vad fan han kallar det och han har en lång list på allt som han ska fixa.

2010-01-07 @ 23:06:00
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0