Irriterande!

Denna dag har inte varit någon höjdare direkt. Började med att jag var sen till jobbet trots att jag tyckte att jag började gå tidigare än vanligt. Sjukt irriterad på mig själv. Tusen saker på jobbet som dyker upp och som det antas att jag ska ha koll på men som jag inte ens har en aning om hur man gör med. Grymt irriterande!

Ville bara gå hem från jobbet hela dagen. Tittade ut och längtade efter en lång promenad med bara mig och mitt huvud. Behöver fundera i lugn och ro. Känner aldrig att jag riktigt har tid med det. Det blev lite promenerande i ensamhet i lördags vilket var välbehövligt men jag känner att mer av den varan skulle göra mig gott.

Typ halvsprang hem vid fem för att tvätta. Hann enbart tvätta två maskiner innan den ena maskinen började strejka så jag hann inte med all min tvätt. Jag som har väntat på tvättid sedan mitten av december, inte så skoj faktiskt och sådär lagom irriterande. Gick sedan för att försöka få igång bilen. Tog hand om den litegranna, borstade av snön och skrapade rutorna. Sa några väl valda ord och höll tummarna, men ICKE. Inte startade den heller. Och jag som har besiktning på torsdag. Om inte det är irriterande så säg! Faaast "top of the iceberg" var ändå när jag skulle ner och hämta all min tvätt och dörren ner till tvättstugan hade låst sig så jag kom inte in. Så nu ligger min blöta tvätt i maskinen och mina lakan hänger på tork och jag kommer inte åt dem förrän kl 7 imorgon bitti. Vilket betyder att jag måste gå upp en halvtimme tidigare, så; är det irriterande eller?

Vad har jag gjort för att förtjäna det här?

Nu har jag beklagat mig tillräckligt här så nu ska jag ringa killen och tycka synd om mig själv. Han är så bra på att säga smarta och snälla saker till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Irriterande!!!! Tycker synd om dig

2010-01-12 @ 23:35:59
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår om du är irriterad!!!

2010-01-13 @ 10:31:40
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0