Gott och Blandat

Dags för lite summering. Jag varken orkar eller känner att jag vill ta min tid med killen för att uppdatera här. Vi ses ju bara under helger och då är den tiden lite helig. Iofs så tror jag inte att det är så många som bryr sig ändå om hur mycket jag skriver eller inte. Jag skriver ju mest för min egen skull, men det är ju alltid lika kul med kommentarerm:)

Helgen har varit riktigt rolig. Fredagen blev lite upphuggen i bitar. Hämtade på stationen i Vås, handla, laga mat, äta, iväg till Mia, tillbaka till killen... ingen riktig harmoni där, men jag hade inte tråkigt för det. Lite lagom sådär.

Faaast jag måste ju säga att lördagen var snäppet bättre! Lunch på stan med Zandra och Madde (de andra kunde inte). Kändes på ett sätt superkul att se dem och få prata ut lite, samtidigt som jag har en känsla som säger att det är lite motigt. Förstå mig rätt nu. Varje gång (de få gånger vi kan få ihop en tid) påminns jag av att jag bör/ska träffa dem mer men jag hinner inte. Särskilt inte när min livssituation är som den är. Kompisar får lida tillsammans med mitt samvete. Saknar verkligen att inte ha kompisar nära, vilket gör att jag tänker på framtiden mer och mer. Har fått frågan tre gånger på tre dagar nu och jag vet inte vad jag ska svara. Jag kan inte svara, för jag har inte en aning. Jag vet vad jag vill men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit.

På lördagskvällen blev det "B-day Party". Riktigt skoj var det! Stor variation på folk, vilket kan resultera i knas men ICKE. Efter jellyshot, frågesport och några glas med redbull vodka blev det utgång på BMB, och det var då jag började fota. Varför kom jag inte på den ljusblå idéen under festens gång? Ibland lämnar man verkligen hjärncellerna hemma, men men några bra bilder blev det.
Så här kul hade vi det:

Inte alls lite procent i blodet ;)

B-day barnet.

Girlzzz...

"Den sista måltiden..."

Kommentarer
Postat av: Leiden

haha sista måltiden.... Alla bilder från BMB ser jag typ sjukt full ut. Var väll full men det ser värre ut än jag kände mig..

2010-01-11 @ 22:51:31
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Angie

Püss

2010-01-12 @ 22:35:01
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0