Så löjligt

Tillbaka i vardagen igen efter en grymt lugn och skön helg. Har bara haft det mysigt med killen hela tiden. Lite avbrott för handboll och födelsedagsfirande men annars var det bara vi. Det behövdes verkligen. Man blir ju liksom bara kärare och kärare av sånt. Grymt härlig känsla!

Efter ett hårt Box-pass tänkte jag göra iordning lite sallad, men jag måste säga att det finns konstiga saker. Fast först måste jag bara säga att avokado det är mitt nya hook-up, jag är helt såld. Kan typ inte äta en måltid utan avokado. Det är så himla gott plus att den innehåller många bra fetter. Det är så syng bara att jag måste bli så irriterad när jag öppnar en som inte är helt mogen eller är svart innuti. Gud så irriterad jag kan bli, knasigt jag vet. Hade iaf köpt Maché-sallad (som är en stooor favorit) och vad står på paketet (?): Jo, att den är nyckelhålsmärkt. Ehhhh?! Hur skulle den inte kunna vara det?

För att kontra Syrrans härliga bilder så visar jag på den rena motsatsen, fast båda alternativen har sin charm. Det skiljer nog bara en sisådär 50grader.




Väääldigt vacker och väääldigt kallt.

Nej, nu är det PH som gäller.

p.s sämsta vinnaren av Robinson var det också, fy tusan! d.s

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har grejjat, provat, testat och funderat.. har väl tagit mig ett år ungefär! men nu är jag ganska grym! ;)



Emma kommer och hälsar på i helgen! Vet inte om hon de stannar till söndag eller om de åker hem på kvällen..

2010-02-02 @ 09:59:11
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0