Pas de temps

Nejdu, här är det ont om det. Har snittat en timmes övertid varje dag den här veckan. Börjar undra om jag har blivit oeffektiv eller om jag har mycket att göra. Jag hoppas innerligt på att det är mycket att göra annars rasar hela min värld samman. Jag oeffektiv, aldrig i livet!

Igår var det slingning av hår, dock inte mitt eftersom det fixade jag i söndags. Hjälpte Catrin lite. En glutt på stan och en hamburgare. Råkade synda lite också, solade faktiskt i 9min vilket nog blev 8min eftersom jag inte förstod mig på solariet. Nej, jag vet man ska inte sola men jag har typ fått nyansen vit-blå och då är det inte kul längre. Men jag lovar inget mer solande ska det bli!

Tog ett varv ut till Ingelsta idag på lunchen, så nu har jag blivit med skidglasögon och träningsskor. Var ju tvungen att spendera min överblivna bostadsbidragspengar från 2008. Inte lätt att hålla i dem när de kom sådär oväntat. Skorna var grymma. Mina gamla var helt utslitna. Hade haft dem i dryga två år och de säger ju att man ska byta varje år typ. Det var tom rea på den 400kr rabatt är inte så dumt, så de blev mina.

Eftersom jag har så lite tid till allt nuförtiden har jag inte ens hunnit tagit något roligt kort. Det var riktigt häftigt ljus ute i eftermiddags men jag hade ju inte kameran med mig till jobbet och inte en minut över så det fick jag hoppa. Får hoppas på att det blir fint väder i helgen. Har inte hunnit kolla än.

Imorrn bär det av till Västerås igen. Har faktiskt lite planerat. Ska träffa "mina" två emmor från gymnasietiden. En av dem har jag inte sett sen studenten, ska bli grymt kul. Sedan är det bowling på kvällen. Lite att se fram emot, samt att killen inte har några matcher alls. Skulle ju nästan försöka sig på en hjulning eller rita ett stort kors i taket!

Kommentarer
Postat av: Leiden

ska du bowla på fredagen eller lördagen?

2010-02-04 @ 23:04:01
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha;) Riktigt trevligt var det!!



Hade ni trevligt på bowlingen?



kram!

2010-02-07 @ 18:59:22
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag försöker ha lite disciplin på mig själv har lyckats med träning mån, ons, fre, sön i två veckor. Ska försöka ha minst tre träningspass i veckan fram till i Maj och jag åker till USA. För tillfället tycker jag det är roligt och och får myror i bena om jag inte går men om det vänder oj då kommer de bli tufft att ta sig mot gymmet.

2010-02-07 @ 21:44:43
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

tio i tolv är innan matchen ens började wtf? haha

2010-02-08 @ 10:17:14
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0