Mobbing på låååg nivå

Fick höra något som gjorde mig så otroligt arg. En kille kom gående på andra sidan gatan och bakom honom lite längre bort stod två killar och skrattade så att de höll på att ramla ihop. Jag funderade lite på vad de höll på med tills jag fick höra hur de gallskriker: "Fetto, din tjockis, fatto, tjocksmock!". Den ensamma killen såg rätt nedstämd ut och gick med huvudet ner i marken. Jag hade så stor lust att gå fram och skälla på killarna. Det påminde mig så himla mycket om hur det var när jag var liten. Jag vet inte vad det var, men jag gick aldrig fram till dem; kanske för att det egentligen inte berörde mig, kanske för att jag inte ville skämma ut mig för de andra som gick på trottoaren eller kanske för att det ändå inte skulle ge någon inverkan. Jag blev bara så ledsen och irriterad!
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt, känner verkligen för att beklaga mig lite. Så här dåligt har jag inte sovit på år och dar. Nej, jag kommer nog inte ihåg när jag senast sov så dåligt. Förstår inte varför, kanske därför att killen skulle lämna mig imorse och det är aldrig roligt. Körde honom till stationen vid kvart över sex och sedan hem för att sova knappt en timme till, och självklart var jag dödstrött när jag vaknade halv åtta. Men det var ju bara att röra sig uppåt, segt och dant. Men dagen har varit ganska bra ändå!

Igår så fick jag faktiskt en liten present på Alla Hjärtans Dag. Vi hade nog lite tyst kommit överens om att vi inte skulle köpa något till varandra men tydligen så ville inte killen följa det. Jag fick iaf ett jättefint fotoalbum med bilder från året som gått, helt underbart! Litet, personligt och genomtänkt... precis vad jag gillar!

Imorgon bär det av till Stockholm, har möte med Blue Dragon. Kommer att bli intressant men en lååång dag. Tåget stannar i Norrpan halv tolv imorgon kväll (om det inte blir någon försening, hur stor är sannolikheten).

Nu kör snart Charlotte Kalla, typiskt nog ska jag träna box så jag kommer att missa loppet. Bara att inse, synd nog! 

Kommentarer
Postat av: Leiden

Hade fått höra att du skulle få det så kunde inte kommentera något på din kommentar igår hehe... David tycker att Alen pajar för honom nu för han måste klå det snart...

2010-02-15 @ 19:28:40
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Naaaw, värsta gulliga grejjen ju!!!



kram!

2010-02-15 @ 20:59:48
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0