Avgjort

Såg precis att det var Jackie och Patrik som vann PH. Inte helt oväntat och väldigt rättvist om ni frågar mig.

Var precis inne på Erikas blogg från Paradise Hotel. Har inte riktigt haft någon uppfattning om henne men det börjar luta åt att jag tycker hon är rätt falsk och bitchig. Hon verkar tro att hon är något, rätt ledsamt faktiskt. Jag kan mycket väl ha fel, men min uppfattning börjar luta åt det här hållet iaf. Det är faktiskt ganska otroligt att hon typ är lika gammal som jag och ändå får jag en uppfattning av att hon har ett barnsligt sätt. Man slutar aldrig att förundras!

Kommentarer
Postat av: emma

Absolut, det får vi göra. Har du kvar samma nummer som förut?



Vi ska väl se till så vi tar oss iväg i tid på morgonen så vi kanske är där runt när stan öppnar eller strax därefter.. sen är det inte säkert vi blir så långvariga där, beror ju helt på hur nöjd Ludvig är i vagnen.. så kanske fika runt 15-16 eller så? Vi får checka av under dagen där hur det ser ut!

2010-02-03 @ 11:36:43
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de känns riktigt surt att inte ha tid eller ork ;( lite skillnad från när man pluggade!



Jag tyckte först att Kristoffer var den som var mest värd att vinna; men inte tillsammans med Erika.. Kristoffer har nog haft det ganska tufft och fått gjort ganska taskiga uppdrag.. skrattar bara åt tanken när jag tänker på Jackie när hon i början sa att "hon aldrig skulle göra något med Patrik".. men de gick ju som det gick :P



2010-02-03 @ 17:30:50
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0