Väntar

Man kanske skulle skriva något här men jag har bara inte orkat eller haft lust de senaste dagarna. Jag har nog haft den härligaste julen på länge. Vi har tagit det så lugnt och skönt. Ätit gott, umgåtts, skrattat och pratat om både ditten och datten. Blev tyvärr inget sällskapsspelande men det har vi ju gott om tid på oss att göra framöver. Tråkigt bara att mamma är så bestämd på att det är tråkigt, förutom TP då eftersom hon vinner varje gång ;)

Jag har fått massor med fina julklappar. Riktigt fina lakan till sovrummet, en GPS (!), träningskläder, parfym, smycken, handdukar, prylar till lägenheten, film, kläder, hörlurar... ja massor! Fast just nu väntar jag på att mina fina WESC hörlurar ska komma. Fick fel modell så vi skickade tillbaka dem. Förhoppningsvis får jag de nya till helgen.

Fanns ju massor med olika färgkombinationer men jag vill ha några som är lite mer diskreta. Så snygga!
Annars är jag tillbaka på jobbet. Dagens timmar gick riktigt segt så jag hoppas morgondagen och torsdagen går lite snabbare. Sen är det ju dags för att åka hem igen till Vässan för ett härligt nyårsfirande i goda vänners lag.

Körde body pump idag. Har inte varit på gymmet på nästan två veckor och ännu längre sen jag körde body pump. Jag känner redan nu att morgondagen kommer att bli tuff. Är totalt utpumpad efter dagens pass, men det brände härligt i alla muskler.
Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åå va fina, vitt och lila en fin kombo i min värld :)

2010-12-29 @ 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0