Sticks n' Sushi

Herre j-vlar va grym restaurang vi precis har varit på. I went to sushi-heaven and got back just a second ago! På tolfte våningen i Tivoli hotell ligger nog den grymmaste japanska restaurangen i Köpenhamn, Sticks n' Sushi. Jag har nog käkat för tre personer, MEN är som vanligt inte propp proppmätt utan helt ok mätt men ändå MÄTT. Äh, ni som gillar sushi fattar vad jag menar. Jag kunde tyvärr inte ta något kort på det vi åt men chefen gjorde så jag ska se till att få den bilden. Ni kommer att förstå vad jag menar. Grymt proffsigt upplagt och helt underbara smaker.

Hittade den här bilden från deras hemsida. Detta var precis vad vi åt och det var upplagt på precis samma sätt. Den här tallriken var för två personer plus att vi åt edamame-bönor och tempura-räkor till förrätt. Gissa att vi var mätta, vi åt inte ens upp allt. Helgrym restaurang. Kanske lite höga priser vid en första titt men efter att ha ätit maten var den helt klart värd det! :)

Annars har dagens möte gått bra. Imorgon är det möte hela dagen och sedan är det hemfärd vid sju. Förhoppningsvis så krånglar inte tågen, MEN "ta i trä". Jag kommer att bli galen om tågen inte går som de ska imorgon!!! Jag vill hem till min kille <3

NU dags för dusch och sedan bums i säng!


Kommentarer
Postat av: Leiden

äsch de är bara att säga till jobbet att du är norsk och att du måste få vara ledig på nationaldagen ;)

2010-12-14 @ 22:36:13
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0