Soffliggande

Vilken dag! Har inte gjort ett jota, förutom att glo på TV, äta lite yoghurt, druckit vatten och sovit. Förstår inte riktigt varför jag mår så dåligt. Eller SÅ dåligt är det väl inte men det kliar i halsen, huvudet bankar så fort jag går och magen är ett orosmoln. Någon som känner till symptomen?

Jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon. Jag har blivit utbjuden av Lotta på jobbet till henne för att åka pulka efter deras hästar. Hur kul låter inte det då? Jag MÅSTE må bättre imorrn. Fast jag har knappt ätit något idag, typ två tallrikar yoghurt det är det enda. Och inte är jag hungrig heller. Så energinivån är ju inte på topp direkt. Men men, jag ska försöka få i mig något nu till middag.

Sådana här dagar önskar man innerligt att man inte var ensam :(

Kommentarer
Postat av: Leiden

De är sådana dagar jag är glad om jag är själv för då slipper jag känna mig som dåligt sällskap. Fast om den man är med bara vill ligga och krama om en när man sover så är det guld värt. =)

2010-12-18 @ 23:38:40
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0