Snart är det jul

Jisses, nu är det inte många dagar kvar. Jag har verkligen gått ner på halvvarv. Gör bara det som MÅSTE göras innan jul, orkar inte stressa för att sedan försöka lugna ner sig och njuta av julen. Nej, i år ska jag var lugn och trivsam redan från början :)

Igår va jag och killen på stan för att julklappsshoppa. Slutade med att jag hittade de sista julklapparna och han hittade sina första. Ja, bättre sent än aldrig kanske ;) Är helt ok nöjd med mina julklappar i år. Nu är det bara att hoppas på att de som ska få dem också blir glada.

Imorgon bär det hem mot Västerås, det betyder: bara en dag kvar innan 5 dagars ledigt! Yeees!!! Eftersom vi har konferens efter nyår precis så måste man jobba i mellandagarna, suger totalt men vad ska man göra. Det ska iaf bli riktigt mysigt att komma hem och hjälpa till, för det lär nog behövas. Syrran rapporterade att det inte bara finns ugnsbakade pepparkakor hemma utan även två brungräddade från Egypten - dags att börja smörja in sig i "brun-utan-sol" för att inte se ut som ett lakan på julkorten.

Vi fick en jättefin julklapp av företaget i dag, kolla!

Champagne och två champagneglas, superbra!

Måste nog börja packa och komma på vad jag ska ha på mig i helgen som kommer.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Eller så gör du som Ken (Ivan) och börjar använda "barbie-drogen" då blir du också brun. ;)

2010-12-21 @ 21:53:33
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0