Bon anniversaire maman!


Grattis mamma på födelsedagen!!!
Ringde henne precis nere i Hurghada. Det verkade inte gå någon nöd på henne direkt. 26 grader varmt och strålande sol, låter ju inte helt fel. De skulle äta italienskt ikväll och sen skulle hon få en överraskning av hotellet i hotellbaren. Undrar vad det kan vara? Säkert en glasstårta med något fyrverkeri i :)

Här blir det istället en lugn hemmakväll. Säkert med Idol-final och en film. Eller så är det en öl på stan som står på schemat, har inte en aning.

Har suttit hemma i killens lägenhet i Vässan och jobbat idag. Jag får aldrig uppfattningen att jag varit inne hela dagen när jag är på jobbet men den här dagen har det känts som att jag typ varit inlåst. Konstigt det där!

Kanske skulle byta lite kläder och fräscha till sig innan killen ska hämtas på stationen. Imorgon är det shoppingrunda på stan som gäller med Mia och Madde. Ska bli riktigt trevligt, kanske tom smider lite planer inför nyår. Vem vet?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0