Looonely, I'm soo looonely

Då var man ensam igen då. Killen stack till Västerås i morse för att fixa lite grejor, men vi ses ju på fredag igen. Känns lite tomt bara att sova i den nya stora sängen. Den kommer ju bli helt gigantisk om bara lilla jag ska sova i den.

Idag står tvätt på schemat. Är inne på maskin 3 och 4 nu, som strax är klara. Har hunnit ta en sväng på stan också mellan varven. Tänkte köpa ramar till två franska bilder som vi har men jag köpte heelt fel. Skitirriterad blev jag på mig själv! Hur kunde jag köpa så fel? Så nu måste jag ner på stan igen imorgon och byta, suck.

Jag är iaf väldigt nöjd med mina nya byxor som jag köpte i Köpenhamn.


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag bara önskar jag kunde få ha sängen för mig själv en natt just nu. Pallar inte all värme som blir just nu när jag är sjuk och sedan har David fått för sig att han ska sova tätt inslingrad runt mig. Det fungerar inte.

2010-08-18 @ 21:28:19
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0