Konstig

Hmm, har gått runt sedan igår kväll och mått lite skumt. Vet inte vad det är. Det ömmar liksom på ena sidan av kroppen lite, men inte så mycket att jag inte kan röra mig eller träna, men det molar. Tröttsamt helt enkelt, och ni ska bara veta vilka tankar som går genom mitt huvud när något sådant här händer. Herregud, ibland tror jag att jag inte ska kunna vakna upp nästa dag. Hypokondriker kanske?! (isf har jag fått det från far min)

Har haft en riktigt lugn och skön helg. Trots att tanken inte var att gå ner på stan i lördagskväll hamnade vi där ändå, det är ju så lätt hänt. Kul hade vi det, en massa rom drack grabbarna och konstiga samtalsämnen avhandlades under kvällen.

Igår hade jag och syrran typ heldag tillsammans. Slutade med ett 3 timmars maraton av "Singstar", såå himla kul att spela med syrran. Vi sitter verkligen och skriker med i låtarna och nästintill dansar i soffan. Vi är hyffsat lika i poäng också så det blir lite krig ända in i mål.

Imorgon bär det av till Köpenhamn igen. Flyget går 06.15, och jag såg på vädret precis. Känns inte helt optimalt att flyga imorgon med så där starka vindar. Jag som är lite flygrädd också, fy tusan! Tur är så ska jag åka tåg tillbaka på eftermiddagen. Sådär kul med ett en-dags-besök, blir så himla körigt och flängigt. 

Tur är så är jag bara ensam till imorgon kväll för då kommer killen ner hit.  

En liten kul grej som jag hittade när jag och Mia var till Ängshagens Antikt i lördags. Törsleff är ett varumärke som mitt jobb säljer i Sverige och denna gröna syltbok finns fortfarande fast i en uppdaterad version. Lite häftigt att hitta ett sådant här gammalt exemplar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hypokondriker; vem är inte det?? ;) Tycker vi ska boka in nåt här framöver! Är du "hemma" nån helg??



kram!

2010-08-23 @ 19:40:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Åker till Emma 11 sep, typiskt! :/ men 4-5 har jag inget inbokat ännu...

2010-08-23 @ 20:24:45
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0