Kattfnatt

Fy tusan vilken dag det har varit idag. Förbannade skit-dag, är redan trött på den här arbetsveckan (eller redan och redan, det är ju trots allt torsdag). Skönt att det bara är en dag kvar!

Syrran kom förbi med kissen idag också. Själv ska hon till London på besök och päronen är på semester i Halmstad, så då får man ställa upp som kattvakt. Killen är måttligt glad, han är ju ingen djurfan direkt. Så det blir jag och kissen i helgen och en massa medicin. Kissen går nämligen på tre olika mediciner pga klåda på öronen och i ansiktet, stackarn. Så nu är det upp till mig att se till att han får i sig allt.

Mystider på min mage!
På lördag hoppas jag på lite hästridning hemma hos en kollega. Har inte ridit på evigheter så vi får väl se hur det går men kul kommer det att bli, garanterat!

Kanske ska fundera på om vi ska ta oss en promenad. Har inte alls varit sugen på att träna idag, konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0