Hittat

Kom precis tillbaka från gymmet. Tog inte i sååå hårt idag. Kände faktiskt inte alls för det men känner mig ändå nöjd över att jag stack dit. Kommer nog att ha ont i både axlar och armar imorgon. Men det är ju bara skönt!

Jag har rensat min garderob och slängt en proppfull IKEA-kassa med kläder. Finns nog mer saker som borde gå med men jag kunde inte bestämma mig. Tänkte att om jag inte kommer att använda det fram till jul så får de faktiskt fara och flyga då istället. Det lär ju inte bli mindre kläder i min garderob under hösten ;)

Vad man hittar när man städar, kolla på dessa! Hade helt glömt bort att jag hade köpt sådana här. Har nog aldrig använt dem, men det var inte så konstigt för jag får bara på mig den vänstra handsken. Kanske skulle skänka dem till nån med mindre händer?


Wihooo, 40min till killen kommer! Snacka om att jag ska krama honom!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag skulle verkligen behöva rensa ur min garderob den är på tok för proppad. Har något samlarmani i mig så jag kan inte slänga hittar alltid på anledningar varför jag inte skall slänga ett plagg fast det kan vara fult/för litet/trasigt. Men jag kanske borde ta mig samman och rensa ha som mål att jag inte får sluta förens en papperskasse är fylld. hmm tåls att tänkas på.

2010-08-15 @ 18:49:44
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

tror de kostade 1290, vilket är helt okej ska kanske unna mig dem efter denna hårda sommar ;)

2010-08-16 @ 11:35:02
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0