Gamla tider

Snart är det helg! Gud så skönt det ska bli, trots att veckan faktiskt har gått rätt snabbt. Men det är väl inget just nu som går upp mot lite ledighet. Jobbigt nog så är det ju helg innan löning så det kommer nog att bli en snål helg.

Morgondagen är helt uppbokad med möten så den lär ju gå ganska fort. Sen bär det av till Västerås. Känns lite som vi är tillbaka till det vanliga; att han bor i Västerås och jag här i Norrpan. Tur är så är ju inte fallet så längre! Killen pluggar för fullt så jag ska hänga med min älskade syster. Har inte gjort det på riktigt länge så imorgon blir det middag och film + en massa tjejsnack antar jag :) Ska bli kul, efterlängtat är det!

Hmm, har funderat på om jag ska fixa naglarna. Nu har jag ju lyckats spara ut dem riktigt långt (kors i taket!) så jag kanske skulle fixa till dem. Jag har inte haft på nagellack sedan vi åkte till Kroatien och det är nog det bästa jag har gjort. Naglarna skivar sig inte och går inte av lika lätt. Jag som trodde nagellack skyddade, inte för mig tydligen. Frågan är dock om jag bara ska göra en enkel manikyr eller om jag ska slå till på en förstärkning också?!


Nu har äggen kokat klart, dags för middag! Ägg är nog det bästa att käka efter att ha tränat, love it!

Kommentarer
Postat av: Emma

De va snällt sagt! :) Haha, har dock typ en bra hårdag i månaden typ.. resten av dagarna så är håret trassligt och platt! ;)

2010-08-21 @ 11:31:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0