Back to business

Då var man igång igen. Hela 51 veckor kvar till nästa semester. Usch, det låter väldigt deprimerande. Förra året bokade vi ju in en weekend i Rom i september vilket var skönt att ha att längta till. Lite som en milstolpe för hösten. Men i år är det inget sådant inbokat. Vad ska jag göra? Måste boka in lite roliga grejor känner jag. Killens handbollsdömmande börjar så sakteliga sätta igång också så han lär ju vara upptagen var och varannan helg. Tur att vi nuförtiden bor ihop :D

Det blev en seg första dag på jobbet. Vi har sovit i en 140cm säng under semestern och nu är vi tillbaka till min fjuttsäng på 105cm. Detta gjorde att jag inte kunde sova mer än 2h inatt. Inte så kul att jobba efter en sådan natt. Det är helt klart dags att fixa ny säng, ska beställa imorrn tror jag. Sen tar det väl 7-10 arbetsdagar innan den blir hemlevererad och uppburen. Tills dess blir det madrass på golvet för en av oss och en i sängen. Måste ju få sova för att orka jobba.

Jaaa, jag längtar tillbaka!



Dags att natti natta! Grymt trött!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo tack, börjar få ångest inför måndag redan nu! :)



Det låter verkligen som om du/ni behöver införskaffa er en större säng! :) man får ju panik över att ligga trångt!



kram!

2010-08-03 @ 17:50:06
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ser väldigt mysigt ut att ligga där. man skulle ha snorkel och flyta fram över stenarna och kika lite=)

2010-08-16 @ 22:14:38
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0