Silly Lover

Hemma at last! Dagen har gått riktigt fort. Har hunnit med både det ena och det andra. Känns som jobbet börjar flyta på riktigt bra nu. Jag tror att jag börjar ta för mig mer och mer dessutom och jag måste säga att jag gillar't. Jag vågar liksom säga ifrån när jag anser att något inte är ok eller fungerar. Ibland stelnar jag liksom till efter att jag har sagt nåt och först då inser jag vad jag sa och börjar bli lite nervös, men oftast är det ju ingen fara men jag blir allt lite skraj. Testar vingarna lite kanske!

Hade tänkt att ta en lunch i den härliga solen idag eftersom jag hade med mig lunchlåda, men icke! Solen hade helt och hållet gått i moln och blå himmel syntes inte till. Så typiskt! Får helt enkelt bli en annan dag. Kom ihåg, förra året satt jag ute varje lunch så fort solen sken för att få lite färg. Jag verkligen låg och pressade på mina 45 minuter till rast. Grabbarna på lagret bara skrattade åt mig.

Jag vet inte vad som har tagit åt mig men jag känner mig lite sådär galet kär. Har gått och trallat på Fibes oh Fibes låt "Silly Lover" mest hela dagen. Har en sådan där härlig känsla i magen. Vet inte var den kommer ifrån men den är omtyckt. Min otur kanske är på gång att vändas, för det vore GRYMT!

Nu ska här lagas Italiensk kycklingpasta med soltorkade tomater, spenat och en massa vitlök. Jag vet, jag kanske inte får visa en massa bilder på vad vi på mitt jobb håller på med (är det jävigt eller?), men denna förpackning är så snygg så jag var bara tvungen. Glen Strömbergs bronsvalsade Tagliatelle.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe eller hur :)men den va så fin med guldknapparna! skönt material också.



Ang. valborg så blir det lugnt för oss. vi ska käka med syrran och några av hennes tjejkompisar. vi kanske kan ses lör el sön?

2010-04-29 @ 15:09:05
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för otur?

2010-04-29 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0