Nåja, det går nog an

Det känns så tråkigt. Jag försöker verkligen varje dag att skriva nåt som är speciellt som har hänt för dagen men idag vetti sjutton. Har det hänt nåt kul?? Hmm, jo jag har deklarerat, rensat ur bilen och tränat. Men inte är det så kul att veta. Svårt det här.

Jag grämer lite för att jag inte kan komma på vilken sorts väska jag behöver. Stor, liten, färggrann, ett eller två axelband... ja gud vet vad! Jag får väl göra som jag alltid gör. Jag tittar lite slött och när jag minst anar det så ser jag den jag vill ha, för hoppningsvis :)

Stack till gymmet och tränade en timme. Jag har införskaffat ett par sådana där tajta träningsbyxor som är tajta hela vägen ner till anklarna. Kände mig inte jättebekväm i det där ålskinnet men gud så mycket skönare det är att springa i på bandet. Fast jag gick och drog ner linnet över rumpan mest hela tiden, har ju inte direkt en cellulit-ren rumpa, haha!

Nu lär väl det här vara det sista inlägget på några dagar eftersom jag sticker till Västerås imorgon. Ser verkligen fram emot det. Jag har börjat bli så less på det här sättet att leva nu. Att flänga varje helg och att inte ha några nära vänner här i stan. Det är så fruktansvärt tråkigt. Det funkar ett tag men nu när värmen och solen börjar komma blir man ju bara mer o mer sugen på att ta en fika på stan efter jobbet, men med vem då? Det är ju inte alltid så kul att sitta själv och föra en monolog. Det är ju tur att killen kommer ner hit snart, fast nära tjejkompisar finns det ju inget som går upp emot.

Nej nu ska jag sluta beklaga mig och titta lite på TV, finns ju faktiskt lite att se ikväll!

See ya in Vässan!


Kommentarer
Postat av: Leiden

nej men hjärtat vi får alla ta vårt pick och pack och flytta ner till dig.. ;)

2010-04-29 @ 22:04:25
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: elli

vet hur det känns ... :)

2010-05-02 @ 10:02:57
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0