Fix it!

Var ju som sagt var i storstan idag, eller närmare bestämt Stockholm. Gick riktigt bra och ICAs huvudkontor är riktigt gigantiskt. Massa folk som går i korridorerna. Men för att kunna underhålla 50% av den svenska dagligvaruhandeln så behövs det ju folk. Många kom och smakade på vår Bottlegreen och hade nästan enbart positiva och glada reaktioner förutom den ständiga frågan om den innehåller socker, och JA det gör den men inte lika mycket som vanlig läsk :) Får väl se om aktiviteten idag ger någon effekt, får hoppas på det för det är en riktigt good dryck.

Körde hemmakväll idag. Har tvättat nääästan allt eftersom ena tvättmaskinen strejkade för andra gången på någon månad, så tröttsamt när man har en tvättkorg som är överfull. Men jag lät mig inte nedslås av det. Tog en sväng till Clas Ohlson för att införskaffa upphängningsanordning till mina införskaffade ramar. Fixade helt enkelt med lägenheten istället. Har alltså piffat lite och hyffsat bra blev det. Kakeldekoren från Lagerhaus är dock en aningen mindre är plattorna (förstår inte varför?) men det gör att lite av kakelplattan under sticker fram så jag kommer nog ändra det här när jag har hittat några bättre. Har inte riktigt de motiven jag vill ha i ramarna men det går ju att ändra...

Kommer bli mönstrade på de plattor som är knögliga för då syns det inte lika bra genom.

Fruktansvärt dålig bild men lite tavlor har iaf kommit upp, långt ifrån klart men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0