Störningsmoment

Jobbet gick bra idag trots att allt jag ville göra imorse var att somna om och försöka önska så hårt att killen var bredvid mig. Känns ensamt igen, men jag får stå ut. Jobbet är viktigt, så då får man offra lite.

Hade egentligen inte alls lust att träna idag men när jag väl stod nere i aerobicsalen så kändes det riktigt bra. Jobbigaste passet, konditionsmässigt, på hela veckan så som vanligt var jag mer eller mindre helt slut efteråt. Fast det finns en sak som gjorde passet till lite mindre bra än vanligt. Vet dock inte hur jag ska lösa det till nästa gång. Jo, jag förstår att alla är vi barn i början men rör sig alla åt ett håll kan inte personen som inte hänger med bara stå still och störa alla oss andra som försöker göra rutinen rätt. Hon får helt enkelt RÖRA på sig. Höll på att bli tokig på henne och det blev bara värre ju längre vi höll på! Tror nog att både hennes kropp och knopp var helt utpumpade, o vems var inte det? Men som jag sa, det är ju ett problem som knappt går att lösa. Och man ska inte bli irriterad över det, men jag kan inte hjälpa det eftersom jag vill köra på som en tok och ta ut mig.

Försökte hitta gamla anteckningar i Strategikursen jag gick förra hösten till Tessan idag. Pratade med henne tidigare och skröt om hur bra anteckningar jag hade tagit och att jag hade sparat allt. Tji fick jag, hade inte ett jota kvar. Bara tentan, individual paper och böckerna. Störigt värre! Lagom irriterad jag är på mig själv just nu. Men jag tyckte väl att skolan var över när jag flyttade från Linkan i mars, vilket den var. Jag som ville hjälpa, typiskt!

Bokade biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" idag. Biopremiär 18sept!

MY NEW SHOES!


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag kan inte gå på prämiären så besviken. Eller jag kan men min mor som är min trogna Stieg Larsson fan ska se alla på bio tillsammans och hon kan inte. Så får vänta till på söndagen eller liknande. Lagom irriterande. I-landsproblem....

2009-09-07 @ 21:15:18
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi, tackar :)



förstår du hur svår franskan är?? herregud! galet! undrar verkligen om jag kommer klara det...



snygga skor!



kram!

2009-09-07 @ 21:30:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja verkligen! :) Myhr var grym!



2009-09-08 @ 20:58:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0