Stormsteg

Helgen har varit helt super! Det är den alltid när jag får vara med killen. Har egentligen inte gjort ett jota utan bara umgåtts, hur skönt som helst med lite kvalitetstid. Fotboll i fredags och som jag skrev även igår. Jag brukar oftast titta också men eftersom jag offrade mig och fixade mat så kan jag inte sätta mig in i matchen efter halva tiden har gått. Fotboll är kul i lagom mängd!

Tog en vända ner på stan idag, gick väldigt fort. Kände mig inte alltför fräsch så vi gluttade lite i några affärer och sen blev jag med mina fina skor (tror nog att foto kommer i veckan, orkar inte just nu). Känns inte lika illa i plånboken efter rabatt på 300kr!

Lämnade killen på stationen för typ 45min sen så nu är det ensamt igen, vilket betyder nagelmålning och skräpfilm. Tror att det blir den på trean med Jennifer Lopez, verkar hur dålig som helst men slapparfilm är det nog.

Inte långt till Rom nu. Tiden går verkligen hur fort som helst ibland. Åker ju på fredag redan. Checkade in idag på Ryanair så nu ska jag utforska kartan över var vi ska bo och var alla sevärdigheter och shoppingställen ligger! Känns just nu som att resan inte är för shopping utan för avslappning och njutning. Fast, "ramlar" jag över några affärer så gör det ju inte så mycket.. hihi!

Dags för nästa lager av lack!

Kommentarer
Postat av: Emma

Filmen på 3an är as bra!

2009-09-06 @ 22:17:09
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0