Proppen är löst

Har haft möten hela lååånga dagen. Var helt utpumpad när klockan äntligen slog 15.00, fast då var jag så trött så att jag nästan somnade på skrivbordet. Har fullkomligt blivit matad idag och känner att jag verkligen har något att bita i nu under hösten. Ska bli kul men är på samma gång lite skräckslagen för hur jag ska klara av det.

Helt fantastiskt, min fastighetsskötare kan nästan få en puss på kinden för att han orkade ta sig tid och lösa upp min propp i mitt avlopp i duschen. Jag hade rensat så mycket som gick men han gick dit och mockade runt lite. Slurp sa det, så nu rinner det på som aldrig förr. Kan inte vara så trevligt att behöva hålla på med sådant där, särskilt inte när det är andras avlopp och man inte är utbildad rörmokare!

Ska sätta mig med pappa nu och kolla ITP-val. Verkar sådär kul men jag borde nog sätta mig in i sådant där, aktier och fonder.

Nu äntligen är maten äten och nu får jag smaska på min mörka choklad som jag köpte för att unna mig själv. Mums!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Gossip Girl börjar på måndag i USA och går att ladda hem på tisdag morgon. När de börjar i Sverige har jag ingen som helst aning om..

2009-09-09 @ 13:47:39
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0