Il me manque énormément


Jag har inte bott hemma på länge länge och inte träffat min favvo-tjabo särskilt mycket men jag har haft honom sedan jag var 8 år vilket gör att det är rätt tufft just nu. Han är borta och ingen har sett till honom på tre dagar, absolut inte likt honom. Han var ju trots allt 17år gammal och var inte helt frisk. Han kände förmodligen på sig att det var dags men det gör ju inte direkt saken lättare. Han var min trotjänare och bästa kompis, låter kanske konstigt. Han förstod nog aldrig vad jag pratade med honom om men han var alltid där och tröstade mig. Kommer hädanefter vara väldigt tomt att inte ha någon att heja på när man kommer hem till föräldrarna. Jag tyckte det räckte med att Zara gick bort i julas. Det verkar helt klart inte vara vårt år i år. Skaffar man djur ska man vara beredd på när det här händer, MEN det är man ALDRIG!!!

Shit vad jag kommer att sakna honom - Älskade Pillan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, usch =( jo, det var faktiskt han som spelade, sag en artikel pa kvallspostens hemsida, haha ;)

2009-09-21 @ 21:25:43
Postat av: carolina

och jag skrev kommentaren ovan :p

2009-09-21 @ 21:26:51
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Leiden

USch jag hatar när djur dör verkligen det jobbigast som finns. Pappa har en katt som är mer död än levande ibland tycker jag och även fast jag vet om det kommer det vara så sjukt när han väl försvinner.



Hoppas din lilla katt kommer tillbaka eller somnade in på ett bra ställe.

2009-09-21 @ 23:24:42
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Jugo

Ingen djurvän som talar men Tjabo är den klokaste katten jag träffat. Inte kanske för att han gjorde kloka saken men han utstrålade en självsäkerhet och en trygghet som få.



<3 Love.



<3 Love

2009-09-22 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0