Soon Cookie-time

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Det har inte hänt något märkvärdigt alls. Åkte till missarna på lunchen och busade runt en del, men herregud vad jag nös efteråt. Förbaskat också, jag som mycket väl kan tänka mig att ha katt i framtiden trots min killes djurrädsla. Fast kan jag uppfostra en misse med samma sinne som min älsklings-Pillan så skulle han nog gilla den. Finns ingen lugnare och mysigare herre än honom. Man gillar ju alltid sitt eget husdjur mer än andras, så är det bara.

Nu är det inte långt kvar till jag (eller vi egentligen) sticker ner till Skåneland. Åker ner på fredag vid lunch. Ska ha superkul helg med Kakan. Ska bli väldigt kul att träffa henne. Vi har haft våra små bråk och diskussioner genom åren men det beror nog mest på att vi är väldigt lika. Vi fikade första dagen, samma dag som uppropet i Linkan, och har hängt ihop sedan dess. Galet men gud så många skratt vi har haft och fler lär det bli! Så ska hon få träffa min grabb också. Jag oroar mig inte, de lär gå ihop bra. Lika pratglada och framåt båda två.

Ska bli sååå KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Leiden

hahahoho jag dör av skratt. :P Gillar att skrämmas...



jo vi har fått päls och tänkte föröka oss. :P

2009-10-29 @ 16:44:53
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0