Slut på ork

Känner mig helt död. Har inte lust med någonting. Känns ensamt, tråkigt, segt, dystert, mörkt etc. Jag vet inte, men inte är det kul just nu. Helgen är alldeles för långt bort dessutom. Hur ska jag överleva resten av veckans dagar?

Stressade hem som en tok från jobbet (övertid som vanligt) för att hinna till träningen som jag för en gångs skull hade bokat, vilket betyder uthämtning av biljett tio minuter innan. Stressigt värre blev det men jag hann, men inte utan några svettpärlor i pannan. Dagen har verkligen kännts oinspirerande, vet inte vad det har tagit åt mig. Träning blev det iaf, försökte verkligen ge mitt allt men jag kände att jag inte riktigt nådde fram. Får ta nya tag på torsdag.

Hade ingen ork eller lust att göra middag idag så det blev detta. Mamma skulle nog skälla ut mig om hon såg vad jag äter ibland, inte bra (jag vet). Lite ugnspannkaka utan sylt eftersom jag inte är så förtjust i det, några köttbullar samt nötter och torkad frukt. Var gott när jag åt det men så här i efterhand känns det lite skabbigt. Äh, mamma slipper se det iaf!

Min väldigt avancerade middag.
Har tvättid så lite tvätt i min lilla tvättstuga har dragits igång. Inte vet jag men jag tog ett kort på min ocharmiga stuga. Så här ser det ut när jag har riktigt tråkigt...

Min väldigt omysiga tvättstuga

Snart är en helt vanlig tisdag över vilket betyder bara tre dagar till helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0