Shoppande kattvakt

Dagen har varit lugn och fin. Förstår inte varför tempot på jobbet kan variera så mycket. Antingen har jag missat något jag ABSOLUT måste göra eller så ligger det något under ytan som bara väntar på att bubbla upp. Usch, jag bör inte tänka på sånt där men det är svårt att låta bli. Jag blir nästan lite nervös när det, den senaste tiden, har varit supermycket att göra. Men men, får väl se hur morgondagen går.

Har äran att vara kattvakt idag och imorgon. Catrin är iväg på kurs så då får jag mysa och busa lite med hennes yrväder. Hur mysiga som helst. Var lite skeptisk för eftersom de var lite skygga men idag var det inte snack om någon skygghet. Full fart efter leksaksmöss och snören samt lite mys på golvet. Insåg hur mycket jag egentligen saknar min misse, inte lätt när de bara försvinner sådär. På samma gång var det på ett sätt skönt att kunna lämna dem och slippa allt hår, jag har ju typiskt nog gått och blivit lite allergisk mot de som liven. 

 
Mysisarna! (sorry Catrin, men de är så fina)

Hann även med en runda på Cubus som hade VIP-kväll idag. 40% rabatt gav rätt mycket på det jag köpte. Tyckte förut att den affären inte var så mycket att hänga i julgranen men den har spottat upp sig (iofs så beror det på vilken stad och butik man är i). Nu har jag iaf outfiten klar för helgen plus att jag fick med mig en mysig munktröja i Kakan-färg, alltså aprikos.

Känner mig riktigt nöjd med dagen, längesen sist faktiskt! Det enda jag saknar nu är en fin melodi spelade från en sprillansny stålsträngad gitarr tillhörandes min kille. Mmm, vore inte helt fel...

Kommentarer
Postat av: Angie

Varför gömde ni undan den fina nya guran när jag var där i lördags :(. Jag tror inte jag skulle ha haft sönder den, skulle ha försökt att låta bli i alla fall.

2009-10-27 @ 23:03:58
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Angie - igen

Ajajaj, jag skriver ju som en kratta. Ta bort båda "ha" så blir det väl lite bättre, men knappast bra. Och jag som utger mig för att vara språkpolis... Illa!

2009-10-27 @ 23:06:50
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK!! :) så oväntat!



Va söt kissen va!



kram!

2009-10-28 @ 17:16:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-10-29 @ 10:10:22
URL: http://missextra.se
Postat av: carolina

åh...det är inte kul att sakna varann ;(

2009-10-29 @ 22:18:32
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0